Co-creatie

CONCEPT4SCHOOL werkt met alle betrokkenen bij de ontwikkeling van een schoolgebouw zoals schoolbestuur, directie, leerkrachten, MR en gemeenten.

Ontdek de kracht van co-creatie

Met de blokjesmethode van CONCEPT4SCHOOL kun je je ideeën direct aan elkaar laten zien.
Door de reacties van anderen ontstaan nieuwe mogelijkheden en inzichten, die niemand had voorzien.
Bij de Workshops van CONCEPT4SCHOOL zijn alle betrokkenen aan zet.

Het resultaat: een rapportage met foto’s en modellen van gebouwconcepten, compleet met investeringskosten. Alles op basis van uitgekiende en uitwisselbare modules, welke in een workshop met betrokkenen zijn gekozen en gestapeld.
Daardoor ontstaat enthousiasme bij de betrokkenen en draagvlak voor het gebouwconcept.

Het concept is opgebouwd uit de volgende stappen/fases. Definitie, workshop, structuurontwerp, rapportage, kosten- en batenoverzicht en indien gewenst de financiering, ontwikkeling/uitwerking en realisatie.